top of page

Metalced help center

  • Hoe gaat de levering in zijn werk?
    Bij de bestelling van goederen die enkel geleverd dienen te worden zal er u een track en trace code opgestuurd worden waarmee u uw bestelling kan volgen. Indien het goederen betreffen die door onze technische dienst geïnstalleerd worden zal onze technische dienst u contacteren om een datum af te spreken.
  • Kan ik betalen na ontvangst van de goederen?
    Zeker, indien u bij het afrekenen van uw winkelwagen de optie 'offline betalen' kiest wordt u gecontacteerd door een commerciëel verantwoordelijke van onze firma. Deze zal een bestelbon opmaken en uw factuur volgt dan na de levering van de bestelde goederen.
  • Hoe kan ik betalen?
    Er kan zowel met Credit/debit kaarten, Bankcontact, Online bank transfer of
  • Hoe voeg ik een vraag en antwoord toe?
    Volg deze 4 stappen om een nieuwe FAQ toe te voegen: 1. Beheer FAQ's vanaf je dashboard of in de Editor. 2. Voeg een vraag en antwoord toe. 3. Wijs je FAQ toe aan een categorie. 4. Klik op 'Opslaan' en op 'Publiceren'. Je kunt je FAQ's op elk gewenst moment bijwerken.
  • Hoe kan ik de titel van mijn veelgestelde vragen wijzigen?
    Je kunt de titel bewerken via het tabblad 'Instellingen' in het FAQ-onderdeel in de Editor. Om de titel uit je mobiele app te verwijderen, ga je naar het tabblad 'Site en app' in je Wix owners-app en tik je op 'Aanpassen'.
  • Kan ik een afbeelding, video of GIF aan mijn FAQ toevoegen?
    Ja. Volg deze 4 stappen om media toe te voegen: 1. Beheer FAQ's vanaf je dashboard of in de Editor. 2. Maak een nieuwe FAQ of bewerk een bestaande FAQ. 3. Klik vanuit het antwoordtekstvak op het video-, afbeeldings-, of GIF-pictogram. 4. Voeg media vanuit je bibliotheek toe en sla dit op.

Have a question? We are happy to help.

bottom of page